80-100 ezer elektromos rollert használnak itthon
A rollerek kétharmada magántulajdonban van.
A gelsenkircheni rendőrség keresi, ki hagyta a földön fekve azt a rollert, amely az 59 éves férfi halálához vezetett.
Egy kötelet azért rákötöttek előtte.
A helyi népszavazás eredménye alapján a három kölcsönzőcég szeptember elsejével vonul ki a francia fővárosból.
Rendeznék végre az elektromos rollerek helyzetét.
A 41 éves férfi egyelőre ismeretlen körülmények között balesetet szenvedett, életét a kiérkező mentők sem tudták megmenteni.
Az e-rollerek ugyan joghézagokban gurulnak, de a Kúria szerint annyira azért nem, hogy annyit ne lehetne megállapítani: gépi hajtású járművekről van szó. A kormány azt ígéri, lesz KRESZ-módosítás, de azt nem árulják el, mikor. Pedig az e-rollerek szabályozása nagyon sürgős lenne.
Egységes és szigorú szabályokat vezetne be ezekre a közlekedési eszközökre és használatukra az Európai Unió.
Ezzel a négykerekű kétszemélyes masinával lényegében bármilyen terep könnyedén leküzdhető.
A kínai gyártó nemcsak új okostelefonokat, hanem egy közel félmillió forintos rollert, egy nagy fényerejű okosórát és egy csúcskategóriás fülhallgatót is bemutatott a barcelonai MWC 2023 technológiai szakkiállításon.
A kis benzinmotor által hajtott robogón állva lehet közlekedni, és képzleletben visszautazni egészen 1920-ba.
38-an sérültek meg a tűzben, amit valószínűleg egy felrobbanó akkumulátor okozott.
A gyorsabb elektromos rollerek lényegében segédmotor-kerékpárrá minősülnek, ha elfogadják a KRESZ-módosítását.
A változtatással a balesetek számát csökkentenék.
Az ilyen helyzetek miatt utálják sokan a fürge kis járműveket.
A tulajdonos vette videóra, ahogy a gépe pillanatok alatt kiég.
Visszaeső az illető, a rendőrök elő is állították.
Egy sor szabályt és tiltást vezetnek be jövő hónaptól kezdődően. Kijelöl parkolóhelyek lesznek, kitiltják őket a járdákról, és megtiltják, hogy egy rolleren többen utazzanak. Aki vét a szabályok ellen, az bírságot fizet.
A vakok egyesülete azért is lobbizik, hogy csak kijelölt parkolóhelyeken lehessen leállítani a robogókat, és hogy kötelező legyen haladás közben zajt kibocsátaniuk.
Csak a sofőrön múlt, hogy nem történt nagyobb baj.